Mean Girls

Jag har precis tittat färdigt på Mean Girls på TV. Det är en väldigt bra film om än väldigt överdriven. Dock rolig att titta på. Jag kan bara inte sluta tänka på hur mycket sötare Lindsay Lohan var när hon hade sitt baby-hull. Nu är hon ju bara skinn och ben... Icke snyggt. Jag var själv där för 1½ år sedan. Men nu har jag gått upp till en normal viktnivå och tänkte stanna där (:

Fick min första ICA-bonuscheck häromdagen! Jag var så himla exalterad. Idag handlade jag en Geisharulle och en Apelsinkrokant som så känt innan att jag totalt avgudar!
Så är det faktiskt. Choklad har byggt denna vackra kropp. Haha.
Geisharullen åt jag upp medan jag körde hem, haha. Apelsinkrokanten lyckades jag vänta med tills Mean Girls började. Men det var knappt! Den är ju sååå god.

Snart läggdags. Men jag vill inte sova. Jag orkar inte, menmen. Vi får väl se...
Skriver mer sen.

Puss sålänge. ♥

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0