Lite sjuk

Faktiskt så är jag lite sjuk. Ont i halsen, huvudet o.s.v. Tyck synd om mig!!!
I alla fall.

Den här låten har jag verkligen fastnat för. Mallorca 2009 säger jag bara. Malin Johansson introducerade mig för denna och sedan dess har den suttit som fastklistrad i huvudet. Jag tycker den är bra i alla fall.



Vidare lite grann om studenten. SKITKUL!
Visst är jag snygg?
...

Tungt blev det!
...

Dags att byta skor...
...

Ungefär såhär såg jag ut under resten av dagen/kvällen/natten.
...
...

Mamma och pappa var på plats, även om det var på håret! :O
...

Malin, Malin, Malin... Och jag! :D
...
...

Tobias var också på plats!
...

Snuttegull...
...

Mycket grejer blev det!
...

Therese missade inte ett enda ögonblick med kameran!
...

Det var jag som skrev "WE LIKA A LOT"! Bara så att alla vet det!
...
...
...
...
...
....
...
...
...
...

Här står dom och väntar på att vi skall åka förbi!
...

Och där kom vi. Tyvärr höll jag på att greja med mössan så där hade dom stått och väntat i en timme och en kvart för att få se mig i typ 2 sekunder. Yay! Haha.
...


Det får räcka sålänge!
Håll tillgodo...

//M

Kommentarer
Postat av: Morsan

Härliga bilder, det såg ut som om ni hade kul hela tiden. Mamma är stolt!!

2009-06-17 @ 07:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0