Jobb, jobb, jobb

Idag har jag jobbat igen. I tacovagnen ;) Det var roligt det också :D Haha, jag trivs fan bra där alltså! Man lär sig mycket där! Väldigt lärorikt och allmänbildande, som idag till exempel. Så lärde jag mig att säga plattfisk på rumänska! Yay!
I morgon skall jag jobba igen, i sjöstugan, det var välidgt roligt att vara där. I morgon skall jag stänga också, lite nervöst. Kan inte riktigt alla grejer där än.

Idag har jag arbetat så hårt så jag tyckte att jag förtjänade en glass ;) Haha, så jag gick till kiosken och köpte en Cornetto Classico (: Den var god.

//M

Kommentarer
Postat av: Mormor

Så bra att du tycker om att jobba där , du måste ju träffa en massa glada människor som bara vill ha roligt. Kolla din mail där har du fått lite hotelltips av mej

Kram mommor

2009-06-21 @ 21:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0