Fun City

Det förra inlägget var från min lilla kise (: Hon är typ hög av medicinerna och det smärtstillande hon får nu, så det är synd om henne :( Hon hade lyckats ta loss ytterligare två stygn från såret nu, så morsan har no mercy nu, tratt på, resten av tiden... i två veckor nästan. Vi får väl se hur det går. Nu verkar det som om hon inte bryr sig alls eftersom hon käkar massa medicin, men dom skall hon bara ta i fyra dagar, som snart har gått. Hur skall det gå sen då? Jag tror faktiskt att vi kommer få släppa ut henne någon mer gång, hon blir ju skogstokig annars!

Jag har i alla fall jobbat mitt första pass på Fun City idag! :D Haha, skitkul ju! "Kränga korv" som Malin kallar det. Haha, ja, det är väl det det går ut på, kränga korv och hamburgare. En del köttbullar går åt också, haha.
Nä, men det var faktiskt väldigt roligt måste jag säga (:
Skall jobba i morgon också!

Tänkte glo lite på Lilla Huset På Prärien och sen nana. Tobbe kommer hem från sin fiskesemester i Dalarna i morgon. Han har varit där och vart fiskeeliten sedan i torsdags vettu ;)

Jag spelar minsann The Sims 3, och där kan man åka och fiska! Där har Tobias fångat både Guldfisk och Lipsill! Helt underbart, haha.

Puss sålänge! ♥

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0