Filosofi

Here's my key, philosophy... Guru Josh - Infinity. Min nyckel är då rakt inte filosofi i alla fall. Lämnade in min vetenskapliga uppsats i filosofin idag. Jag valde att skriva om dödsstraff. Är det rätt att döda? Skrev ihop en liten frågeställning och svarade på dom. Det var ganska intressant, dock lite mindre roligt. Men nu är det färdigt! Det var absolut sista grejen i skolan!
Lite konstigt att folk typ aldrig kommer till skolan längre :S Haha, skall bli roligt att se om dom bara kommer på dom roliga grejerna som är kvar i skolan. Kass stil i så fall... Har folk blivit helt förslappade eller? Skolan är inte slut ÄN!

Malin och jag busar och med solen i ögonen kan man se ut såhär! Haha.
...  

Dålig på att sikta? ... Hehe.
...

Jag och Malin satt bakom Hamnkiosken och slappade lite mellan lektionerna.
...

Dags för lunch!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0