Ball bal!

Jaha! Dagen efter balen. Det må jag säga, det var verkligen en upplevelse. Jag har aldrig varit så uppklädd och fin i hela mitt liv. Och Tobias var så stilig.

Vad tycks?
...

...

Sedan var det förfest hemma hos en klasskompis. Vitt mousserande vin som faktiskt föll i min smak! Mandel biscotti, salta pinnar och kakor. Härligt.
Det kom några droppar sen, alla tappade hoppet lite. Men sen sprack det upp och vädret blev perfekt när vi skulle promenera till socitén!
Bara till att hoppa i den största taxibussen som finns tror jag, haha. Det var en upplevelse, jag har aldrig åkt taxibuss. Det kostade 20;-/pers för 20 personer.

Vi gick av i Brunnsparken och så började vi vandra.
Det tog sin lilla stund.

Till slut kom vi fram till morsan, farsan och syrran. Efter det att vi hade gått förbi ett antal folk som jag kände och ville ta kort.
Vi ser lite ut som Barbie och Ken! Haha!
...

Tiara<3
...

Är väldigt nöj med hår och smink som jag fixade själv, haha.
...  

Idag är man dock inte lika vacker, tårna är fortfarande avdomnade och man kan inte göra någonting med lösnaglar. Men det var det värt! :D

//M

Kommentarer
Postat av: Anonym

så tjusiga ni var allihopa :D // Lisa

2009-06-08 @ 13:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0