Jag vet, jag vet

Jag har inte bloggat på länge, bla, bla, bla... Det tär faktiskt på kroppen det här med att jobba! Till mitt försvar...
Menmen, nu så skall jag lägga upp massa bilder på vad som hände för ja, en vecka sedan.

Vi dukade upp och förberedde allt för att använda min nya choklad fondue! :D Visst ser det smaskigt ut eller?
...

Vi hittade den ultimata jordgubben jag och Tobias! Den doppade vi sedan halvvägs i choklad och gjorde den lite mer porrig.

.....

La upp det fint gjorde vi också innan...
...

...vi åt upp det! Hahaha, mumsigt.
...

Och så lite TV-drinkar.
-

Kvällen kunde inte ha blivit mycket bättre (:
 
Som Tobias sa:
Det här tåls att göras igen!

//M

Kommentarer
Postat av: Mormor

Det såg riktigt mumsigt ut.

2009-07-04 @ 21:12:48
Postat av: Model & en statist liv

Förlåt för att jag inte har kommenterat din blogg på aslänge, ska börja göra det nu :) <3

2009-07-04 @ 23:48:50
URL: http://modellinglove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0