Fun City

Jahopp. Igår var jag på Fun City med min kusin Paulin! Jag tror båda två tyckte det var lika roligt nästan, haha. Jag jobbar ju där nu också, vilket gör att jag har fått ett säsongskort. Jag hade aldrig betalat 200 spänn för att gå in, men när man väl har säsongskort så kan man väl lika gärna använda det? Haha.
Direkt när vi hade kommit in så gick Paulin en hinderbana! Duktigt, duktigt. Sedan åkte vi Discojet. Först går det baklänges flera varv och sen framlänges flera varv, woom, woom, woom, den åkte vi 2 gånger. Sedan åkte vi Ragnarök med. Typ 6 gånger. Man sitter i en sån där vagn som snurrar samtidigt som man åker runt i en berg-och-dal-bana. Den är bäst! Och så åkte vi en stor båt som gungade fram och tillbaka typ som kulingen på Liseberg, den åkte vi typ 5 gånger. Rätt rolig. Radiobilarna också, men det var ju typ bara 6 bilar, det var mindre roligt. Sedan badade vi!
Vi åkte vattenrutschkanor tills vi höll på att drunkna nästan.
Jag åkte en sån här jättelång helt rak men hal rutschkana, ni vet? Paulin vågade inte åka den och jag förstår varför. Jag höll på att dö! Nästan... men det gjorde sjukt ont att landa i vattnet. Så den åkte jag inte igen. Haha. Men det fanns en kortare variant som vi åkte istället.
...  

Sedan efter det var vi rätt så mörbultade. Så vi köpte mjukglass. Haha. Gott!



Jag var fast besluten över att jag skulle in till krogen för att träffa lite folk på kvällen. Men jag typ somnade 1-2 timmar i soffan och sen var jag fortfarande sjukt trött. Men jag pallrade mig iväg till krogen, sedan kom jag inte hem förrän halv 3! Haha.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0