...

Vanliga kläder igår! Mintgrönt linne med små blixtar (: Älskar det linnet, och en Mimmi Pigg kjol ;) Of course rosa :D
...

Testade lite skuggade ögon igår ;) Fick mycket beröm och jag tyckte det var väldigt fint :D Blir säkert det ikväll med.
...  

Vi var nere och glodde lite på hamnfestivalen, jag slösade bort 20 spänn på att försöka få upp ett Hello Kitty gosedjur i en sån där rackarns klo! Det gick ju åt fanders... Alltså, jag brukar inte göra sånt... men när det kommer till Hello Kitty så är jag helt körd vettu.

Say Hello to Hello Kitty. Hon finns på mig för alltid, haha. En kitty på höftbenet ;) Jag höll på att dö av smärta när den gjorde, men fett värt det!

KOPIERA OCH DÖ! Har ritat den själv och den är patentbelagd tack så mycket... Se men inte röra.
...

Tack för mig :D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0