...

Nu sitter jag här igen. På PO:s Trafikskola. Åter igen är det väldigt lite och göra. Menmen, det får väl gå. Jag tänkte väl ge mig på att kopiera upp några nya elevkort nu. Sen skall jag köra kussen till Donken, tvinga honom köpa en cheese till mig och sen hem igen. Där blir det ugnspannkaka. Fullt upp sen! Haha.
Igår skulle jag väl egentligen gått på bodypump med morsan. Men jag blev lite sen, och mötte henne på vägen hem, i bilen. Så det var väl synd. I morgon skall hon visa mig gymmet i alla fall! Det skall bli roligt!

//M

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hejsan! har suttit och sökt lite på Loftdalens högskola, och kom in på din blogg då du hade skrivit ett inlägg om att du hade sökt in där. Kan du inte berätta lite? ska du börja där? Svårtatt komma in?



Ha det så bra! Joanna

2009-07-10 @ 14:12:41
URL: http://ordfylleri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0