Deep Blue Sea

Jag och farsan tittade ju på Deep Blue Sea. Typ Hajen aktig. Om man vet alldeles för mycket om hajar och deras beteenden så var den filmen garanterat kass! Men det är därför mitt folk finns! Dom filmerna funkar på mig, jag tyckte den var hyfsat bra faktiskt!
Det slutade med att de flesta blev hajmat utom hjälten naturligtvis, men äh. Skit samma, den funkade!
Har spelat lite Poker det senaste nu med. Och jag vinner faktiskt! Haha, stora summor, nej. Men summor! :D

Nu är det snart dags att sova, skall gå på konstutställning med morsan och mormor, super! Har målat en ny tavla med. Tänkte lägga upp en bild i morgon kanske. Haha.

Håll tillgodo.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0