Bilder

Här är vi, utanför muséet, jag, mamma, mormor.
...

Vacker utsikt från Varbergs fästning. Morsan ville att jag skulle ta kort. Tänk att bo i dom små röda stugorna där ute. Det hade väl vart nåt? (:
gjk

Här är Ötzi :O Eller ja, en rekonstruktion eftersom han inte får förflyttas från sitt eget museum.
,..

Det var såhär han beräknat sett ut, hur man nu kan ränka ut något sånt, menmen. Och jag!
.

Sedan tittade vi på en konstutställning med porslinsklänningar. Det var väldigt häftigt.
.

Sedan, vidare till ett cykelmuseum. Det är en sån här cykel jag vill ha! Haha.
tgn

Och tänka sig, här är ett par VÄLDIGT gammaldags inlines! Haha, går ända upp till knäna! Häftigt va?
gh

4-manna-tandem.
kuh

Och fika i Socitetsparken!
j

Vilken dag! Helt underbart, fick sett massor av konst.


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0