22/7-09

Idag har jag jobbat, i tacobuffén. Jag lovar, det är faktiskt inte lika glamoröst som det låter. En hel del spring och massor av stå i kassan och trycka på knappar, vilket i och för sig är ganska roligt.
Jag har fått lära mig lite mer rumänska. Nu kan jag säga "Hur mår du?" "Hej" och "Plattfisk". Det sistnämnda anser jag vara väldigt användbart ;) Haha.
Nu har pappa lärt mig att spela på oddset också. Spelar nu på någon fotbollsmatch med lag från länder som jag nästan inte visste fanns, haha. Någonstans. Menmen, bara för att prova liksom. För sakens skull.
Så nu tänkte jag väl chilla lite efter en lång arbetsdag (:
Ikväll kommer Sugar Rush <3 Älskar den serien. Har följt den slaviskt sedan mamma tipsade mig om den förra sommaren.
Kanal 2 klockan 21:30!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0