Tattoo

Status: Konstnärlig

Jag var med morsan idag när hon skulle tatuera sig hos Anders, mormor, Pär och resten av folket vet vem jag menar. Tatueringen blev riktigt bra alltså, och jag ritade den (: Jag har ju ritat tatueringar till mormor, Pär och morsan som de har tatuerat, så Anders föreslog att jag skulle göra en pärm med mina teckningar som jag kunde visa honom. Och det gjorde mig himla glad (:
Så skall ta mig tid att samla ihop mina konstverk genom åren och visa honom dom, så får vi se vad han säger :)

Idag pratade jag också med min kära gammelmormor Britta (:
Jag skulle fråga om hon ville vara med och delta i mitt projektarbete, "Turismen genom tiderna". Det ville hon (:
Så jag skall dit och intervjua henne...... och......... äta kakor? (A)
Hon gör de allra godaste kakor som någonsin funnits på denna jord. Alla dessa småkakor, skorpor och sockerkakor. Jag som är en sådan gottegris! Helt underbart (: Det finns inget som hennes bakverk.

Tro det eller ej men nu i dagarna har jag också använt mina presentkort på Kicks som jag fick i julklapp. Dags att hoppa in i sminkdjungeln. Visst, det är roligt med smink men jag var ju helt lost där inne. Mascara, hallå eller, skall det vara så himla svårt? Volym hit, volym dit. Och nu har det tydligen kommit en ny mascara med vibrerande borste.... ursäkta? Vart är världen på väg?
Jag fick i alla fall samlat ihop 2 nagellack, 1 mascara, 1 foundation, 2 läppglans och 1 lipliner. 30 kronor har jag kvar på presentkortet. Vi får se vad det blir då.

Make-up

Tack för mig, håll tillgodo (:




//M

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag är nyfiken vad du ritat till för tatuering till Camilla. Skriver ut detta till Britta så hon får se vad du skriver om henne.

Kram Mormor

2009-01-15 @ 17:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0