Ny läsare

Status: Advokat!

Nej, men vi hade i alla fall rättskunskap idag (: Det är lätt roligast!
Våran kära lärare, Mikael Molin, vill jag välkomna som ny läsare till min blogg. Haha :D



Dagen i allmänhet har varit ganska slapp. Gjorde inte geografin... äsch, vi har faktiskt andra ämnen att ta hand om. Det gäller att prioritera rätt!

Och här trodde jag att jag antagligen skulle få min löne spec idag, men nejdå. Bättre upp! Fick en räkning på min bilförsäkring...
Wunderbar...

-150 spänn på kontot och ingen lön. Och ändå har jag fått bryta upp två av mina sparburkar -.- Great success?
Men jag har faktiskt en liten gömma förstår du ;)

I min hemliga röda låda. Vänta lite, skall se vad jag kan gräva fram här.
Men hör och häpna! Där i mitt kuvert låg ju en hundralapp (: Älskade hundralapp.

Vad skall man göra med den då? Thihi, vi får väl se. Men den får ligga kvar där för så fort jag stoppar pengar i fickan så typ, går dom upp i rök? Har i alla fall ingen aning av vart dom tar vägen typ. Haha :D


//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0