Nagellacks terror!

Status: Förbannade nagellack!!!

Jodå, nagellack vettu. Jag har haft två nagellack i min väska hur länge som helst, jag har bara inte tänkt på det. Vi gick in i klassrummet, allt var i sin ordning och lektionen skulle börja.
Jag kände en vag doft av nagellack men tänkte inte mer på det. Det luktade allt starkare och jag började bli misstänksam. Det kanske var någon i klassrummet som målade naglarna, varför dom nu skulle göra det :S Jag vet inte.
Sedan blev jag alldeles tokig på denna stanken, jag öppnade min väska efter allt starkare misstankar. Och jodå, så sant så. Lukten kom från min väska. Jag fick panik och mycket riktigt. Jag hittade en tom nagellacks förpackning med ett hål i hörnet.
Jag tänkte bara fan också...  I bottnen på väskan flöt det runt rosa skimrande nagellack.

:(

Visst, jag har behövt en ny väska länge även om den andra var väldigt bra började den bli sliten. Eller ja, den var sliten helt enkelt. Jag blev lite ledsen. Men en underbar vän kom till undsättning (:
Vi gick till en väskaffär i stan och hon sa liksom helt spontant bara ta vilken du vill. Och jag menar, väskor är inte i det billigaste laget :S

Det här blev resultatet:

Friis

En alldeles underbar väska från Friis&Company.

Loggo

Fransk Lilja

Visst är den fin?

Den finaste väskan jag någonsin haft skulle jag väl vilja säga. Har aldrig haft en sådan dyr märkesväska vad jag kan komma ihåg.

Så jag skulle bara vilja tacka dig så himla mycket.

Tack Brown<3


//M

Kommentarer
Postat av: malinalmquist.blogg.se ( BROWN )

:D hah ingen orsak, du vet man kan ju inte gå runt med en väska full med nagellack ! Och den väskan var du värd :) ses i morgon :) Sov gott Purple <3

2009-01-25 @ 17:00:41
Postat av: mormor

Det va en fin väska, vilka fina vänner du har.

2009-01-25 @ 17:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0