Jobb

Status: Jobb

Här är innehållet i cashboxen från juldagen. Rekord i femhundralappar. Fick ihop 5 stycken ;)
Visst ser det lockande ut? (:
Money

Och såhär fint hade jag ordnat markerna igår kväll, det kan bli en hel del dötid ibland :) Och då grejar man med markerna, äter clementin eller sms:ar. Bra va?
Marker

För övrigt om mitt jobb, killen som lurade mig och var elak mot mig mitt första pass kom tillbaka igår. Det måste vart han, och han har inte varit där på väldigt länge och spelat mot mig, så han kom dit och spelade bort 800 spänn rakt av (: Precis som hans kompis (: Det var inte så dumt!

Tobias skall också börja jobba som croupier på samma företag, det skall bli roligt (: Vi är inte så många kvar, det är en hel del som har slutat. Menmen.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0