Fortsättning

Status: Nervvrak

Dagen efter skräckfilmsmaraton och 4 filmer senare.

* One Missed Call 2
* Hide And Seek
* Instängd

Och sedan, för att lätta upp stämningen lite satte vi igång American Pie - Beat House. Men den var ju helt värdelös.

Jag hade sett Hide And Seek och Instängd innan vilket Tobias inte hade och jag visste på ett ungefär var One Missed Call gick ut på. Jag blev ju livrädd... of course. Medan Tobbe satt och skrattade samtidigt som han skrämde skiten ur mig gång på gång. Lite onödigt tycker ju jag då.

Som förväntat såg jag ut såhär efter bara första filmen:
Skraj  

Men sedan! Filmen Instängd gjorde till och med Tobias vettskrämd... Jag lyckades! Såhär såg han ut då (:
Rädd

Dock har vi ju kvar en skräckfilm och en komedi, Hide And Seek hade jag ju hemma. Blind Dating och Hostel har vi kvar. Det blir intressant...

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0