Fluffelifluff

Status: Fluffig

Vi börjar från början. Vaknade i tillräckligt god tid och tar mig till skolan. Rättskunskap! Det är ju fantastiskt roligt, och där var jag inte ironisk (:

Sedan var det dags för marknadsföring, dock inte så roligt...

Engelska C. Helt okej.

Lunchen var något helt annat. Tog bussen hem till mig, insåg att Tobias hade nycklarna, så där satt man. Ringde pappa och frågade vart han jobbade för att se om han kanske kunde  komma till undsättning.
Då säger han naturligtvis Göteborg...

Men! Det låg en nyckel gömd i trädgården till elektrikern ;) Fick tag i pokermarkerna jag egentligen ville åt och så tillbaka. Vi sitter ju och övar i skolan hela dagarna :D Roligt, roligt.

Dagens outfit: (man kan ju inte bli en stor bloggare om man inte har med dagens outfit...eller nåt) :S

Outfit

Slapp stil, jeans (min personliga favorit, helt klart) Tobias tröja (: Perfekt oversize och mycket skön att ha på sig!
Ursäkta det kassa fotot, men, deal with it ;)

Men den mest exklusiva delen av min outift är ändå:
Outfit

Mina sockar! :D
Kom inte och säg att dom inte är grymma då ;)

Helt fantastiska.


Från något helt annat till något helt annat. Jag fick äntligen tummen ur och köpte mitt rosa fluff till bilen idag. Nyfiken?

Fluff  

Så himla mysigt, gosigt och lent att ta på :D

Fluff  
Underbart (:    Det skall direkt in på instrumentbrädan ;)

Sist men inte minst:

Dagens visdomsord: Gruvar du dig för nåt gör det genast.

//M

Kommentarer
Postat av: mormor

det va verkligen rosa fluff,det är väl inte så långhårigt att du inte ser ut.

Kram Mormor

2009-01-29 @ 19:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0