!!!

Status: Snart otroligt rädd

Varför? Det skall ni få se.

Joltcola med mycket koffein och godis, Ingredienser till vilken myskväll som helst, visst?  Men det här är inte vilken kväll som helst...
Filmkväll.

...nämligen SKRÄCKFILMSMARATON! Och alla som känner mig vet exakt hur lättskrämd och mörkrädd jag är, så varför gör jag detta? Fråga inte xD
Skräck

Som ni ser på etiketterna är det 5 filmer för 100 kronor, så för att lätta upp stämningen lite så hyrde vi lite skojfilmer med :D Även om jag har sovit lyckas jag oftast bli trött klockan 22:00 ungefär, så vi bestämde oss alltså för att antagligen inte slösa bort hela natten på bara skräck. Lite roligt får man väl ändå ha? :O
Film

Det här med skräckfilmsmaraton hade dock aldrig gått utan Bumble<3 som för övrigt heter Tobias på riktigt om man inte visste det.
Så godis, Jolt, skräckfilmer och Tobias, det är ju bara att köra på! :D 
Bumble<3  

Tack för mig, håll tillgodo.

//M



Kommentarer
Postat av: Cilla

Tyvärr tror jag att innehållsförteckningen i Jolt-cola är mer skrämmande än 20-kronors skräck-filmer... Hade dock gärna tagit godispåsen.

2009-01-04 @ 20:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0