Chip Trick

Status: Övar

Jag har börjat med värsta grejen.
Att tricksa med poker marker. Det är himla roligt. Jag har övat in 3 trick nu och det är jättekul :D 

Det här är den första övningen av den här killen. Check it out:


Kolla alla hans tutorials på http://www.youtube.com/, han är grym alltså! Och riktigt bra på att förklara.

The chip twirl:
Tricks

The thumb flip:
Tricks

The finger flip:
Tricks
Tricks

Det är jätteroligt och det börjar faktiskt sätta sig nu! :D

Annars har dagen varit helt okej. Tog bussen idag för första gången på evigheter, typ ett halvår eller nåt. Jag hade sovmorgon så jag tänkte, varför inte? Spara lite bensin och så. Fick lön idag också på tal om allt och ingenting :) Det sved inte.
Så den skall jag försöka ta vara på nu. Vi får se hur länge det håller...


//M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spara miljön! Tror jag får prata klimatförändringar med dig någon dag :-)

2009-01-29 @ 16:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0