Bio

Status: Trötter

Jag skulle bara berätta om i torsdags då jag och Tobias skulle på sjukhusbiografen och titta på film. Morsan var svag med ont i halsen och allmänt förkyld, så hon blev hemma även om det var planerat att hon skulle följa med.
Filmen vi skulle se var Patrik 1,5. Och jag måste säga att den var ju hur bra som helst. Klart sevärd.
Men sjukhus innebär ju allt som oftast att man skall stänga av mobilen för strålningen kan skada maskiner på sjukhuset.
Tobias sa åt mig att stänga av den och här kommer den värsta delen...

.... Jag hade glömt hur man stänger av min egen mobil :S Efter en stunds tänkande såg jag den svarta knappen ovanpå mobilen. Det var ju lite pinsamt måste jag ju säga. Mobilen måste ha fått en chock, den har väl inte vart avstängd på ett år nästan, haha. Nej, men allvarligt talat, det var väl inte bra? Att vara beroende av dagens teknik.
Men man får ju se det på den ljusa sidan. Den är ju i alla fall rosa :)

I natt var det jobb som gällde. Jag var med Tobias som moraliskt stöd på hans första pass. Det var en snubbe som spelade för nästan 4000... Det jag kan jag ju säga, att om jag nu mot förmodan skulle sätta in en femhundring och spela upp den, då hade jag antagligen inte spelat för en femhundring till :S Det är bara idiotiskt...
Black Jack är ett riktigt skitspel.... För spelaren, men ett kanonspel för mig (:

På tal om allt och inget.... Såhär ser mitt rosa nagellack ut som jag köpte på Kicks (: Läckert va? ;)
Nagellack


Dagens visdomsord: På ett ögonblick kan hela livet förändras.
//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0