2009-01-31

Status: Rent utav förbannad!

Igår jobbade jag på Nyfiket. Det kom några spelare och spelade lite då och då. Helt vanligt, en hundring där, en hundring där. Allt i sin ordning. En hundring till, den kändes lite konstig i pappret, menmen. Det är ju ganska skum belysning där så jag såg inte riktigt. Och så en till, en till och en till.

tro fan inte dom var falska då...

Såg jag ju det riktigt sen. 20-lappar också.
Bläh, jävla puckon. Skaffa ett jobb liksom...
Att sjunka så lågt trodde jag inte man gjorde.

Dessutom vet jag exakt vem den ena var och falskt mynteri är ett otroligt allvarligt brott, så de åker in om detta reds ut, eller hur Mikael? ;)

Annars är det väl bra, vaknade alldeles för tidigt bara.

Det ordnar sig.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0