Sorry.

Status: Lite smått huvudvärk

Jag har precis kommit hem från kalas! :D Kalas är väl alltid trevligt.

Igår skulle jag jobba och fick ännu en påminnelse att jag är dålig på att uppdatera min blogg, förlåt allihopa xD

Så här, här får ni ett inlägg.

Jag börjar med dagens outfit:

Det här är inte det jag vanligtvis tar på mig, men det är roligt att piffa upp stilen ibland ;) Så där har vi det!
Hela

En close-up på min nyköpta "korsett" från shock. Jag vet inte vad den skall kategoriseras som, men den känns som en korsett när man har på sig den i alla fall. Var tvungen att handla upp mitt presentkort jag fick på Shock innan det gick ut. Denn reades ut, från 689;- till 200;-, Helt okej skulle jag vilja säga! så det fick bli ett par näthandskar med det ^^, Det var ovanligt, det känns liksom som om man ALLTID för lägga till pengar till ett presentkort när man handlar på Shock, det spelar ingen roll vad det är för summa på presentkortet, haha. Så det var trevligt (: Visst är den snygg?
 Shock

Och till det har jag här ett par Ursnygga skor från Roots. (Halva reapriset på Wedins)
Skor Roots Roots

Visst är dom underbara? (:
Kan passa på att berätta att Kjolen är också från Shock som jag lånade av min kära syster, thihi.
Dom rosa strumpebyxorna och den rosa koftan är från Ge-Kås. Tummen upp för Ge-Kås :D
Vi var ju då i Göteborg som sagt, morsan, jag, min moster och kusin Paulin. Morsan körde, en eloge till dig mamma! Vi skulle dit för att titta på studentklänningstyg och balklänningstyg till mig (: vi hittade otroligt fina tyger, men hur dom ser ut är hemligt fram till balen/studenten. 

 I morgon är det dags! Bilprovningen för Pärlan, som för övrigt har fått mer rosa fluff i inredningen (: Men Pärlan tvivlar väl ingen på, klart hon klarar det! Lite skiten är hon visserligen, men det har väl ingen dött av?
Jag skall tvätta henne när det närmar sig våren.

Igår snöade det. Eller ja, snöade. Det var snökaos! YAY :D Var det bara jag som blev överlycklig över det?
Sen slog det naturligtvis över till regn och så blev allting slask. Det var väl klart, snön kunde inte ens få vara kvar i en hel dag :(


//M

Kommentarer
Postat av: Syrran

Den är inte alls från shock ;) Så de så :J

2009-02-22 @ 20:14:28
URL: http://varbergthessan.blogg.se/
Postat av: Cilla

Åååååh vad jag vill ha de skorna!

2009-02-22 @ 20:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0