Fuck!

Status: Ledsen

Jag har haft problem med förardörren på bilen lite då och då, låset vill liksom inte gå ändå upp så dörren går inte att öppna.
Det hände igår men pappa hjälpte mig. Idag funkade det fortfarande. Ändå tills jag kommer fram till bilprovningen, parkerar, går in för att checka in, går ut, låser upp dörren, dörren går itne att öppna. DÖRREN GÅR INTE ATT ÖPPNA!!! På bilprovningen, minuter innan besiktning. Snyggt, just snyggt.
Mitt reg nummer kom upp på skärmen så jag gick in och så fick han hjälpa mig.
Så det var dagens början, besiktning klockan 7 på morgonen, inte vad jag är van vid.
Så där inne sitter jag efter samtalet till pappa i panik.
Jag gick in till kassan bara för att få reda på att Pärlan inte gick igenom heller. Dagen blev bara bättre...

SKIT!

Till råga på allt så kunde jag aldrig somna i natt, fick bara några få timmars sömn. 
Nu är jag väldigt trött.  


//M

Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas att inte blir galet dyrt att fixa Pärlan.

Mycke fina kläder hade du inköpt. Men blir glad av rosa Eller vad tycker du?

2009-02-24 @ 15:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0