28/2-09

Status: Trött

Jobbade igår. Lönehelg och allting, då tänker man att det kanske kommer lite fler folk till krogen och så, antagligen lite mer spel. Men nej då :S Det märktes inte mycket att det var lönehelg.
Men jag fick i alla fall ihop lite provision. Men jag är lite sliten idag.
Krogen ikväll! Haha, första gången på evigheter, ja, nästan ett år sedan haha. Krogen har inte vart mycket för mig men let's try it anyway.
Jessika fyllde år igår och sådär, lite fest. Har ju fått både lön och studiebidrag så det blir säkert bra ;)


Om du vistas i min närhet lär du få höra denna underbara låt.

Och videon är minst lika bra. Jag älskar den. Lady GaGa är bara så cool.

Lady Gaga - Poker Face



//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0