27/2-09

Status: Nyrik

Nyrik blir man varje månad vid denna tiden och det kan jag säga, att det svider inte. Men stora delar av min ack så blygsamma inkomst går direkt till Mallorca burken :D Hade helt glömt bort den, så jag paniksparar nu typ en månad innan xD

Great success.

Idag har jag haft en lektion, spanska steg 5 fast det egentligen bara finns 4 steg. Jag går ett extra steg alldeles frivilligt "Pluggis". Sedan mot gallerian för att hämta ut ett par av mina skor, men de var inte riktigt färdiga, han hade problem med att fästa klackarn, mina älsklingar! :( Så dom tar vi morgon.
Sedan körde jag hem till min gammelmormor (: Vi kollade en hel del på gamla tidningsurklipp och så fick jag se hennes gamla betyg! :D Hon var riktigt duktig i skolan ju!

Nu är det dags för hemmagjord pizza sen jobb! Haha.


Dagens visdomsord: Rådgör aldrig när du vill göra en god gärning.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0