26/2-09

Status: Stressad

Håller på att slänga i mig en macka och ett glas O'boy, men blogga måste man göra! :)
Jag tog nyss bilder på alla mina senast köpta skor som jag tänkte lägga ut här på bloggen. Men jag var tvungen att lämna in ett par av mina bebisar på klackning idag. Ett annat par är också inne för omklackning. Det är sant som dom säger, det är dyrt att ha barn (:

Dagens alldeles sprillans nyinköpta skor är också med bland de bilderna, men dem får ni inte se förrän på måndag när jag har hämtat mina andra par.

Här är morgondagens outfit i alla fall:

Dagens

Ja just det! Här blir det inga skor att beskåda idag inte. Det är nämligen mina rykande heta dagens skor jag skall ha på mig i morgon. Håll tillgodo tills på måndag.

Det blir i alla fall ett mintgrönt linne med små svarta blixtar på tillsammans med en kjol, den är gammal, den skall vara svart egentligen , men är typ, mindre svart nu? Rosa palestinasjal, svarta strumpebyxor och mina rosa benvärmare :D
Perfekt ;)

Dagen har varit i allmänhet bra. Hade synundersökning. Har fått en ny typ av linser som skall vara mycket bättre tydligen. Men jag fick mig en liten avhyvling i alla fall :> Jag skall inte ha linserna i så mycket... Jag får ta och skärpa mig.

Det har blivit mycket läxa gjort idag i alla fall! Underbart att ha så mycket färdigt (:
I morgon är det dags för ännu ett besök hos gammelmormor<3 Tänkte gå igenom lite saker och se ifall vi har glömt något.

Nu måste jag iväg. Skall ta hand om en sjuk Tobias. Haha.

Dagens visdomsord: Låt andra få känna sig betydelsefulla!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0