2009-02-24

Status: Quo

Quo, ja just det, you heard me. Victoria har förlovat sig med sin Daniel. Morsan skickade ett sms till mig så fort hon fick höra talas om det antagligen, hon är mycket för kungafamiljen och deras kläder. Förlovning, WoW, äntligen! Glada hejarop till dom. Eller?
Jag menar, hon är 30+ och dom har vart ihop hur länge som helst. Folk började ju undra. Vilket tumult det blev över det hela då.
Jag har sagt det och jag säger det igen. Antingen skall kungen ha all makt eller så skall han avskaffas. Just nu är kungen bara en representant för Sverige... Varför? Förlåt morsan, men jag tycker kungafamiljen är onödig. Våra skattepengar betalar deras diamanter.
Men alltså, alla är inte lika intresserade av kungen och hans hittepå som morsan.

Victoria och Daniel förlovar sig, jag har bara 5 ord att säga:

Det skiter väl jag i!


Idag har jag i alla fall fått provat mina balskor, har hittat dom mest perfekta skorna någonsin (: Dom är lika vackra som dyra och dom är lika dyra som hemliga.
Ingen skall få se dom innan balen. Eller ja, beror sig på priset. Smakar det så kostar det, och denna gången smakade det väldigt mycket :S

Men vad är väl en bal på slottet? (:

Tobias har i alla fall köpt en bil nu, så jag åker runt i den :D Det var hans kusins gamla bil och han är en jävel på att meka har jag hört. Så bilen är helt sönderpimpad. Trimmad, sänkt och det blinkar i olika färger i hela bilen hela tiden.

ASHÄFTIGT! Haha.

Men nu är det väl dags för lite läxa tror jag. Puss på er.

Dagens visdomsord: Oroa dig inte för vad folk tänker om dig för det gör de ändå så sällan.

//M

Kommentarer
Postat av: Morsan

Vad bra att du tänker på att göra läxor istället för att skriva ner förlovningen!!!

2009-02-25 @ 07:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0