2009-02-18

Status: Väldigt mätt

Har precis ätit en hel hönökaka med ost och honung (mums) och sedan en bulle. Slemmigt men mättande, haha (:

Igår kom Tobias på världens bästa sak. Han funderade på en slags transplantation, nämligen en hjärntransplantation.
Citat: "Men tänk liksom bara att vakna upp och kunna massa saker man inte kunde innan, utan att behöva lära sig det."
Men faktiskt, tänk vad fräckt.
Men ack vad fel det kan bli.
Tänk om jag skulle få en skateboard åkares hjärna. Hjärnan "vet" att jag kan åka skateboard men kroppen har ingen aning. Så jag tror själv att jag kan skejta, och rullar iväg. Jag kan liksom se det framför mig. Hur skateboardbrädan bara rullar undan från mina fötter och jag skulle ramla baklänges och slå i huvudet och behöva en ny hjärntransplantation.

Undra vad jag skulle kunna göra efter det?


//M

Kommentarer
Postat av: mormor

Du fixar skateborden när du tränat bodybalance ett par gånger.

Kram

2009-02-18 @ 21:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0