2009-02-15

Status: Bojkott

Jag har inte bloggat på ett par dagar för jag har fört en inre demonstration. Det är nämligen såhär. Min absoluta favorit serie, Top Model, följer jag strängt. Jag har inte tid att se det på kvällarna på vardagarna så jag tittar på repriserna av båda programmen på söndagarna istället. Det finns inget eller ingen som kan komma emellan mig och Tv:n mellan klockan 18:00-20:00 på söndagarna.
I torsdags skulle jag uppdatera min blogg.

Men vad är det jag ser? Det stora inlägget på startsidan. Vem är det inte på bild där om inte vinnaren av Top Model 11.
Låt mig då också tillägga att det var i torsdags, TORSDAGS! Repriserna går på söndagarna.
Jag skulle bara vilja framföra mina största tack till Blogg.se

Tack, verkligen TACK FÖR ATT NI FÖRSTÖRDE MIN TOP MODEL SÄSONG!

Jag bestämde mig promt för att aldrig mer blogga men har hört protester mot detta och bestämde mig sedan för att inte sjunka till Blogg.se's nivå och fortsätta med mitt skrivande. 

Efter denna totala skräck upplevelse åkte jag hem till Tobias, grät lite, sedan hem tillbaka till morsan och fick ett utbrott för att sedan tillägna Blogg.se detta inlägg.

För att överleva bestämde jag mig för att glömma vem som vann och titta med morsan ändå.

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0