2009-02-10

Status: Nervös

Nu närmar det sig Mallorca gott folk. Det är ganska nervöst med tanke på att jag skall vara borta i 5 veckor. Jag som är en sån hemmaplutt. Till mamma som kommer säga att jag har flyttat hemifrån så vill jag säga att med hemma menar jag Sverige ;)

Idag när jag vaknade låg det någon slags vit substans på marken, jag kunde inte tro mina ögon! Hade det verkligen snöat? Ojojoj.
Mer snö åt folket!

Alltså, jag önskar mig en kamera så att jag kan lägga upp mer bilder här, och så slipper jag låna morsans och farsans hela tiden. Det är lite tråkigt när det inte finns bilder. Menmen. Vad skall man göra åt saken nu liksom?



Personen (1) som har någonting emot person (2) som jag känner showed up today face2face och berättade att denne står för att inte tycka om person (2). Att person (1) lägger sig i hela tiden tycker jag är fel, men som sagt, Sverige är väl ett fritt land. Så det är väl inte mycket att göra åt just nu.
Då kan jag också säga då att jag tycker inte heller om person (1) om denne skall fortsätta trakassera person (2). Låt person (2) vara för HELVETE!

Båda två vet vilka jag menar! Inga namn nämnda eftersom jag antagligen kommer få en hel hög med skit av person (1) då.



Så, då fick jag det ur mig, sådant gör mig så förbannad bara. Menmen, vidare.
Fick lite bensin idag av min kära kusin. Thihi, bensinmätaren vill helt enkelt inte hålla sig ifrån det sista strecket på bensinmätaren, det stör mig xD Men det är väl delvis mitt fel också kan jag tro! Haha.

Idag skulle jag också ha mos i Hamnkiosken som vanligt. Det räckte att jag visade nyllet så började hon ösa upp mos till mig. Haha, är det en bra eller dålig sak att de redan vet vad jag skall ha?

Men nu skall jag göra annat viktigt. Jätteviktigt! Eller ja, kanske inte så viktigt.

Men lite viktigt (:


Dagens visdomsord: Människan är inte där hennes skor står utan där hennes drömmar är.

//M

Kommentarer
Postat av: Brown

Hahahahahahahahahahaaaa ! Klockrent. Vem e person (1) ??? hiihi nyfiken XD.

Snart mallis ja men det fixar du å jag ;D. Nu snöar det lite här i byn där jag bor -.-'skall jag ta med lite till dig ?? Pusss <3

2009-02-10 @ 19:27:26
Postat av: Jackeline Perez

hhahah :p

2009-02-10 @ 23:37:46
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: mormor

Nästa gång du ska till hamnkiosken tycker jag du ska ta nåt annat så dom får börja från början.

Kram mormor

2009-02-11 @ 18:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0