Skolan

Idag började jag skolan (:
Jag var sjukt nervös när jag skulle köra. Tobias sov över som moraliskt stöd. Super! Jag har bara kört dit själv en gång innan, så jag är fruktansvärt stolt att jag hittade till att börja med! Jag trodde hela tiden att jag hade kört för långt, men nej då. Jag hittade rätt sen (:
Vandrade in i skolan tillsammans med två lika vilsna tjejer som mig själv. Haha.
Vi blev uppdelade i våra klasser och fick massor av information. Det verkade väldigt roligt, och jag kom bra överens med folk.
I morgon är det mer information som gäller och en liten introuppgift som jag inte riktigt vet vad den handlar om än. Så det skall bli hur spännande som helst!

Följ min resa genom detta år av utbildning till konstnär :D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0