Personalfest

Förra torsdagen var jag på personalfest. Först var jag lite tveksam till hela grejen när man hade fått höra om alla dom andra halvdana, tråkiga festerna för personalen.
Men det visade sig bli en toppenkväll!
Jag hämtade upp Hanna på vägen så träffade vi Hanna på parkeringen och hängde lite, eftersom vi var ganska tidiga. Så gick vi in. Jag körde ju dit för jag trodde aldrig i hela mitt liv att det skulle serveras alkohol där inne, jag menar, en del personer är 16 år i personalen och dom serverar inte ens lättöl inne i parken. Hallå? Varför öppen bar då liksom?
Men så sant som det var sagt.
Öl och cider till alla, utan kostnad. Så jag fick ju ringa min kära far och fråga om päronen kunde hämta. Jag menar, det bjöds ju på Xider. Vad fan skulle man göra? Kostar ju typ 60 spänn styck på krogen. Haha.
Efter maten, som var kinamat aktigt, ris, bambuskott, kycklingspett och såser. Mycket gott, mycket gott, så gick vi en tipspromenad. Frågor på rumänska, polska, tyska och svenska var utlagda runt om i lokalen. Alla natoinaliteter skulle finnas med i laget.
När man gick in fick man bordsplacering i form av spelkort. Jag fick ruter ess och Hanna ruter två, jag tänkte. Yay. Då sitter vi ihop då. Icke. Då blev vi utplacerade i varsin ände av bordet typ.
Men så började alla mina bordskamrater flytta på kort och byta plats, jag tänkte liksom, fuck this, då byter jag också plats. Sagt och gjort!
Och gissa vad.
Ruter vann tipspromenaden! :D

...  

En sådan här vann man då :) Aladdin och Paradis askar delades, jag norpade åt mig den första paradisasken som delades ut, för den är bäst! Notera att den är oöppnad!
Jag vettefan när jag skall öppna den. Vad tycker du?

:D

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0