God Morgon!

God morgon världen. Jag har precis tittat på inspelat Sugar Rush sedan igår och käkat lite chips. Jag skulle väl ha målat lite idag, om det inte vore för det faktum att mina dukar är slut :( Och jag har alldeles för få kronor på mitt konto för att köpa nya.
Jaja, jag får väl ta och spela lite poker istället, haha.
Igår tränade jag bodybalance. Det var bara 6 pers där, så det var väldigt skönt. Ingen skymt av mormor och pär :O Synd. Men det var trevligt att träna ändå ^^,
Vad händer i helgen? Jobba, jobba, jobba. Sen nästa helg sksall jag till min moster Zanna :D Då måste jag ju ha fixat målardukar tills dess, får se hur det går...

Ta hand om er!

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0