Svampbob!

Status: Tjurig

Precis utanför receptionen vid poolområdet finns det en liten, mycket liten spelhall typ. Där i en sån där klo-grej skulle jag plocka ett Svampbob gosedjur. Vi la i två 50 centare men den funkade ju inte! -.- €1 rätt i sjön.

Igår skulle jag praktisera två pass i matsalen. Ett på morgonen mellan 8 och 10 och ett mellan halv 6 och 9 på kvällen. Jag satt och väntade med gruppen klockan 8. Klockan 9 hade fortfarande ignen kommit och hämtat oss. Dom som skulle ha passet i baren fick vårat pass i matsalen, så fick gå hem igen. Tack, tack så mycket för att vi inte fick reda på det typ dagen innan så man kunde chillat eller typ sovit! Jaja, mañana, mañana är väl mottot här som sagt.

Jag känner mig lite trött faktiskt. Kanske lägga sig snart?

Pusspuss!

//M @ Mallorca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0