Stökigt

Lite update om allt detta buset som har uppstått här. Det har nämligen varit väldigt högljutt och sådär just inom våran grupp om nätterna. Vilket har gjort att 2 familjer har flyttat och VD:n för hotellet är INTE glad. Ett snedsteg till och vi sitter på nästa plan hem, ALLIHOP! Jag har en aning om vilka det är som håller på, och jag fattar verkligen inte hur dom kan sabba denna chansen vi har fått här. Det är helt idiotiskt!
Nu har det tydligen också skickats ett mail till lärarna av någon person som utger massor av namn. Den har gjort det, den har varit med o.s.v. Så jag vet inte vad som händer nu. Det är påsk. Spanjorernas största tradition eller något. Så vi får se hur det går.
Vi har i alla fall hamnat lite i skuggan. Det har flyttat in HUR många spanjorer som helst på hotellet nu. Och dom för ett jävla liv. Men samtidigt är det ju också lätt att vi får skiten för det eftersom det är några som har förstört innan.
Jag menar, folk busringer, springer i korridoren med klackskor, knackar på dörrar. Mitt i natten! Dom super på kvällarna och kommer bakis på morgonen till skolan eller jobbet. Hur ser det ut då? För våran skolan, och för vårat land? Vi framstår som stökiga svenskar som man inte vill ha på ett hotell. Great success!
Det är någon på våningen ovanför oss som möblerar om, VARJE NATT!? Då undrar man, är det verkligen nödvändigt? Det låter som om dom drar sofforna fram och tillbaka eller någonting.
Äsch, vi får se vad som händer när påsken är över. Det är bara så tråkigt att få höra all skit som har hänt, vareviga dag i skolan. Att det skall vara på detta viset! Man blir ju förbannad!

Jag uppdaterar om detta senare.

//M @ Mallorca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0