Regn

Status: Kyligt

Jag sitter här och kämpar med internet, men ja, ibland funkar det och ibland inte. Så jag skyndar mig att skriva ett inlägg nu. Jag är totalt myggäten och typ svullen i hela ansiktet :( Det har regnat hela dagen och har vart kallt, så inte världens bästa dag. Nu får det faktiskt ta och bli bättre väder tycker jag! Och så vill jag ha mitt VISA kort som jag glömde hemma *pucko* -.-
Jag praktiserade idag i alla fall på restaurangen. Vi fick plocka in tallrikar och förbereda för frukosten. Jag råkade slänga några skedar i farten, men det gör säkert inget. Thihi.
Så nu är jag hur sliten som helst. Jag försökte ladda upp bilder här, men det gick jättesegt, så jag får försöka i morgon under siestan. Vi får se hur det går.
Har köpt vykort som jag har börjat skriva. Fördelen med att vara borta så länge är att den man skickar kortet till hinner få det INNAN man kommer hem själv. Hehe.

Nu skall jag vara social med Tobias i Skype.

Puss på er!

//M @ Mallorca

Kommentarer
Postat av: Therese

Bra, då förväntar jag mig ett vykort då :D Puss på dig!

2009-04-02 @ 07:29:57
URL: http://varbergsthessan.blogg.se/
Postat av: Morsan

Hej gumman!

Vad tråkigt med det dåliga vädret, hoppas det blir bättre snart. Kämpa på

Puss Mamma

2009-04-02 @ 07:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0