Motion

Man får en hel del motion när man är här vettu. När jag jobbade i matsalen i onsdags fick jag ihop 17971 steg. Klockan 23:59 samma kväll insåg jag att det var jättenära 18000 steg så jag hoppade upp ur soffan och började springa runt som en blådåre för att försöka få ihop till 18000 steg, men det gick inte :( det blev i alla fall 8,8 mil. Hehe, igår gick jag 10284 steg vilket är 5,1 mil. Det är bra härligt att ha en stegräknare i mobilen faktiskt. Och nu när det är lite kyligt och man har jeans på sig så kan man ju ha med sig den överallt och på så sätt få räknat alla steg typ :D


//M @ Mallorca!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Som den lilla besser-wisser jag är:

Dagens matteproblem: Hur långa steg tar Madelene om hon kommer 8,8 mil på 17971 steg?



Hoppas att du har det kanonbra där nere. Kramar Cilla

2009-04-03 @ 18:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0