Mallorca

Inatt längtade jag verkligen hem, jag ringde både Morsan och Tobias. Nu är det 23 dagar kvar. Ganska lång tid, men man får väl bara hålla ut antar jag. Det är jobbigt ibland, och ibland är det riktigt roligt. Idag fick jag stå i receptionen i alla fall. Det var ju huuur tråkigt som helst. Jag fick inte göra någonting! Absolut ingenting! Jag stod upp i 4 timmar utan att göra ett piss. Egentligen så skulle jag fortsätta praktisera tills nu. Men när jag skulle gå på lunch så frågade jag ifall jag behövde komma tillbaka, haha. Och det behövde jag inte. Det kändes bara som om jag var i vägen. Menmen, nu har jag ju i alla fall fått pröva det, haha.
Det var ett tag sedan jag bloggade, men vädret har börjat bli lite sådär igen och jag har inte tagit så många bilder. På fredag är det ju i alla fall dags för bergsvandringen.
Jag har inte varit så himla sugen på den. Hoppades nästan på att den skulle vara i fredags då jag fortfarande hade så ont i ryggen att jag antagligen inte skulle kunna följt med. Haha, men det är ju då tydligen denna fredagen :/
Vi får se vad som händer. Tobias är en väldigt vis man och sa att jag borde gå på den, för det finns så mycket att se. Och att jag inte skulle ångra det.
Så jag litar på honom då, haha. 

Dags att handla kakor? xD

//M @ Mallorca

Kommentarer
Postat av: Cilla

Att jobba i hotellreception var av någon anledning hur poppis som helst åtminstone då jag gick på högstadiet. Men det verkar ju vara falsk glamour. Har dock en kompis som har jobbat med det och hon älskar sitt jobb så du kanske bara fick fel handledning eller så var det för lite att göra.

Ha det nu så bra och njut, men jag vet att man får hemlängtan ibland. Man kan ju inte vara på topp jämt, men en bergsvandring underlättar ju den sakne lite.

2009-04-08 @ 18:25:00
Postat av: Morsan

Jag tycker precis som Tobias, gå på vandringen och titta på utsikten. Så kanske det blir lite bilder till bloggen sedan

Puss mamma

2009-04-08 @ 19:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0