Hemresa!

Nu är det inte alls långt kvar tills vi åker hem. Jag längtar så, även om det har varit helt fantastiskt här nere så skall det bli ännu fantastiskare (jag vet att det ordet inte finns med i svenska akademiens ordlista, men det skiter jag i) att komma hem igen.
3 timmar flyg, 3 timmar buss. Kan det bli mycket bättre? xD Hoppas fom visar en film på vägen hem i så fall.
På onsdag är det dags för mig att praktisera i städet. Kan vara kul? Vi får väl se.
På fredag är det dags för den stooora redovsningen! Haha, jaja, det blir väl säkert bra.
På lördag är jag hemma. Gottgottgott!
Något annat som är gott, det är mammas kolakakor, och apelsinkrokant. Apelsinkrokanten har jag sparat och nu kan jag äta en varje dag tills vi åker hem. men jag åt aldrig någon igår, så då har jag en tillgodo, smart va? :D
Jag hoppas att alla har fått mina kort! Resten av vecka får jag leva på bröd utan smör och pasta. Haha, man kan inte handla massor av nya grejer nu när man snart skall hem! Så det så.

Inatt hände det någonting. Jag och Malin.J tittade på Narnia 2, Prince Caspian. Då började det smälla, slås och sparkas i dörrarna. Vi gick ut för att kolla, men det var ingen där. Så träffade vi på några klasskamrater och på väg dit bort såg vi att dörrknopparna på många av dörrarna på plan två hade dragits bort, någon dörr var insparkad. Det var tydligen engelsmän och danskar. Dom tror typ att dom kan göra vad dom vill för vad jag har hört så hade någon skyllt på "dom svenska studenterna". Bara för att vi fick första kängan så har vi ögonen på oss hela tiden. Lite tråkigt.
Två av våra lärare och receptionisten kom upp för att titta, så dom vet ju att det inte var vi, hoppas jag!

Vi ses snart, haha :)

Puss.

//M @ Mallorca

Kommentarer
Postat av: Morsan

Mamma längtar också, men nu går det fort. Vi ses till helgen. Puss Puss

2009-04-28 @ 06:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0