Forts...

Här fortsätter bilderna från bergsvandringen. På denna bilden kan man se byn vi gick igenom för att komma tillbaka till bussen.

...

Och som ni kan se så var vädret lite halvdant. Först regnade det och då var jag väldigt glad att jag hade vindjacka och gympaskor eftersom det blev halt och lerigt. Entusiastisk som jag var sa jag att jag inte behövde några gympaskor med mig utan att jag skulle gå i bergen med mina vita ballerinaskor. Haha, så glad jag är nu att morsan ALLTID har rätt!
...
...

Efter ett tag blev vädret finare och då blev det plötsligt mycket roligare att vandra.
...

Här uppe på detta berget var vi och vandrade (:
... 

//M @ Mallorca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0