Brevet

Status: Projektarbete

Våran grupp är alldeles strax klara med vårat projektarbete, med en vecka tillgodo för finslipning. Just nu sitter jag och filar på min del av redovisningen som består av affärsidén och förklaringen till våran produkt. Det finns inte så mycket att säga om det faktiskt så jag försöker fylla ut texten så gott jag kan utan att det låter tråkigt.

Igår tittade vi på Twilight :) Superbra film! Mysigt. Sedann när jag kom hem tänkte jag att nu skall jag bannemej öppna min systers brev. Jag hade ju som sagt fått med massa små presenter med mig i min resväska som jag inte upptäckte förrän jag kom hit. Hur roligt som helst :D
I det brevet fanns ett handskrivet brev av min lilla Pumbaa<3 Det var jättefint. Sedan fanns det bilder på henne och mig och från Gran Canaria och allting. Hur roligt som helst. Där låg också ett väldigt fint halsband. En rund guldmedaljong med en ängel på som det står HOPE på, på baksidan. Jag blev hur glad som helst :) Det kan jag säga att det har jag på mig nu. Och det skall jag ha resten av tiden, haha.

Tack Therese (:

Jag har också räknat ut att nu kan jag äta en apelsinkrokantruta varje dag tills vi skall åka hem. Jag hittade två rader med apelsinkrokant i resväskan, min favoritchoklad! Haha. Så nu skall jag käka en varje dag (: GOTT!!! Och så förstås, kolakakorna som morsan har bakat. Underbara!

Nu är det alldeles strax för samling. Eller ja, om 20 minuter. Men ändå. Jag får väl fortsätta titta lite på min redovisning.

Puss alla!

//M @ Mallorca

Kommentarer
Postat av: Therese

Aww. Så lite så!! Puss på dig!

2009-04-24 @ 15:43:53
URL: http://varbergsthessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0