Bergsvandring

Idag skulle vi gå på bergsvandring. Men det blev inte av. Det var någon chef som hade pratat med någon chef som inte rekommenderade oss att gå. Det var disigt och lite regnigt. Men jag tyckte faktiskt det var synd eftersom man hade ju gjort i ordning matsäcken och varit taggad på att gå. Men så blev det ju itne av. Det var ungefär som när jag skulle ta ut tandställningen. Jag hade verkligen ställt in mig på det att det händer ju nu! Men så blev det inte av.
Jag är väl både glad och besviken.
Jag hade verkligen velat få se utsikten och tagit fina bilder. Just nu hänger vi ju liksom i samma område som innan och det finns inte mycket mer olika bilder att ta här.
Projektarbetet går i alla fall framåt. Det hade ju varit pinsamt annars eftersom vi bara har haft projekt denna veckan. Gerdis skulle komma idag men jag har inte sett henne :( Hon är för go den.
Nästa vecka börjar antagligen psykologin igen. Lite segt kanske. Menmen, det får gå.

Jag skall försöka få till lite bra bilder nu i helgen (: Ikväll skall vi gå på en procession i Gamla Stan i Alcudia så där blir det väl en del bra bilder kan jag tro (:

Här sitter jag på en glassbar längs med stranden. Det var lite tjall med bilderna här, denna bilden laddades upp efter mitt fjärde försök eller något. Så vi får se om det funkar bättre sedan. Men visst ser det härligt ut? :D Den bilden är i samband med glassen längre ned på sidan, hehe.
...

Ha det så bra. Pusspuss.

//M @ Mallorca

Kommentarer
Postat av: Morsan

Oj vilken fin bild

Puss mor

2009-04-10 @ 22:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0