3/4-09

Status: Skype

I morse åt jag yoghurten jag köpte igår. Banan yoghurt. Den smakade typ bananflour man får typ hos tandläkaren. Vilken tur att jag tycker om bananflour då! :D

Idag på psykologin fick vi värsta föredraget om att det hade pågått lite bus här på nätterna. Alkohol och springande i korridorerna och bankande på väggarna. Det hotades med att hela gruppen fick åka hem och det fortsatte och sedan blir det inga mer Mallorca resor. Trevligt... Det har vart klagomål på skolan och så, eller något. Jag fattade inte riktigt. Men det lät inte bra i alla fall. Jaja, vi får hoppas att det går bra.

Nu är det siesta! Solen tittade fram en stund där, men det gick över. Den vill liksom bara inte. Nu ösregnar det igen
:( Segt detta... Så det blir ju inga bra bilder heller, så det får vänta. Tyvärr.

//M @ Mallorca!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0