3 dagar kvar!

Nu längtar jag verkligen hem till långa Sverige. Här är alla så korta, så får man höra att man är lång hela tiden. Jag är nöjd med min längd men vad fan, man tröttnar på att höra det om och om och om igen i längden. Så jag vill hem till mitt långa umgänge nu ^^,

Nu är det 3 dagar kvar. 3 timmar flyg, 3 timmar buss och 1 minut bilresa bort är jag nu. Haha. Vi åker på natten, så det är väl lite halvsegt. Eller ja, flyget går 21:00 och landar 23:55. Sedan går väl bussen vid halv 1 kanske. 3 timmar, halv 4 ungefär är jag vid skolan då. Sedan kommer Tobbe och hämtar mig, och han bor 1 minut från min skola med bil. Perfekt :D

Idag skulle vi gått till marknaden i gamla Alcudia. Men jag tror att jag måste börja packa lite, haha. Alla dessa saker jag har köpt!

Puss.

//M @ Mallorca

Kommentarer
Postat av: Mormor

Så bra att du kommer hem för fossilmormor har för mycket kakor säger hon, du får åka dit och äta lite.

Välkommen hem kram mormor

2009-04-28 @ 21:39:44
Postat av: Morsan

Välkommen hem till långa pappa, honom har du iallafall inte vuxit förbi ännu!

Mamma

2009-04-29 @ 14:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0