Uppdatering

Status: Olycksdrabbad

Nu skall ni få höra! Efter skolan skulle jag handla paprika och lime till morsan. Så visst, jag körde in till NETTOs parkeringshus. Det enda, verkligen ENDA stället jag blir nervös av i trafiken, det är parkeringsplatser.
Ni förstår inte hur trångt det är i det P-huset! Helt sanslöst.
Jaja, till saken.
Jag skulle köra in ijämte en bil, med en betongpelare på min högra sida och en blå parkerad bil på min vänstra sida, jag känner redan hur lyckat detta skulle bli. Det gjorde inte saken bättre att ett äldre par stod och tittade på mig! Och då kände jag att jag inte kunde visa att jag givit mig in på någonting som jag inte klarade av, så jag fortsatte väl köra.
Jag körde in och sedan kände jag bara hur jag slickade den blå parkerade bilen med HELA min vänstersida. FAN! MIN BIL! Jaja, backa ut fort som fan och kör runt och parkera någon annanstans. Med fasa tittade jag i backspegeln, och såg någonting mörkare blått på min metallic blå bil. HELVETE!
Jag gick ut och såg till min förskräckelse en låååång mörkblå rand och repigt såg det ut att vara.
Shit, shit, shit, vad gör jag nu då? I ren panik började jag gnugga på det, och det gick bort (: Måste vart gummi eller smuts från den andra bilen.

Fint. Väl inne på Netto skulle jag plocka paprika, hade glömt vilka färger det var, ringde morsan men hon svarade inte, så jag plockade en grön och en röd och en lime.
Eftersom jag kände mig lite deprimerad efter hela parkeringsincidenten plockade jag lite choklad och gottgott med (: Det var naturligtvis 2 kilometer lång kö till kassan, genom hela affären och personalen hade inte tillräckligt med vett att öppna en till.
Spela roll, det går väl rätt fort.
Jag tittade runt hörnet och såg att den andra kön var ju mycket kortare!
Suckers, tänkte jag medan jag smet runt godishyllan.
Och där, jamen självklart uppenbarade sig en 3 kilometer lång kö! Korkad här! jag var ju fan nästan framme vid kassan. Blev ännu mer deprimerad och plockade till mig ett paket med chokladbollar.
Sedan fick jag lite tur, det blev nåt krångel i förra kassan, någon ny som hade krånglat till det, eller något hade fastnat, vad det nu var. Så den kön hade stannat medan min rörde på sig (=
Äntligen fick jag lasta upp mina varor på bandet. Men va? Vart är mitt kort?! NEJ! Mitt kort var borta. Fort som attan plockade jag bort varorna och gick runt i affären och letade på golvet. Nähe... La tillbaka varorna och skulle hem och ringa banken för att spärra kortet hade jag tänkt mig.
Kände en gång till i fickan. TRO FAN INTE KORTET LIGGER DÄR DÅ!
Då var jag inte nådig, shit vad arg jag blev på mig själv. Jag ställde mig i kön som hade utökats med ytterligare 1 kilometer. Men sedan förstod äntligen personalen att det var VÄLDIGT mycket folk där, öppnade en ny kassa, jag sprang dit, betalade och gick ut till bilen.
Bilen jag hade kört på körde förbi när jag var på väg dit för att kolla om det blev något märke på den.
Tog upp mobilen och låtsades prata med någon så jag kunde stå kvar och kolla medan bilen körde förbi.
Det blev ett litet märke... Men inte så grovt som det blev på min bil.
Jag skämdes lite för att jag är så kass på sådant.
Jag satte mig i bilen, öppnade förpackningen med chokladbollar och åt en.
Då kändes det med ens bättre :)

//M

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha du e så go;)

2008-09-30 @ 22:12:34
Postat av: Daydreamer på bilddagboken

Haha, vilken jobbig dag! ;)

2008-09-30 @ 23:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0