Uppdatering om helgen

I lördags var jag och Bumble<3 på Ge-Kås, handlade lite nödvändigheter såsom choklad, godis och tuggummi (:
Det var en lite roande situation jag tänkte dela med mig av (: Nämligen, du vet känslan av tomhet i magen man alltid får efter ett besök på Ge-Kås, jag tror bestämt det kallas grov hunger!
Då gick vi till Burger King som ligger ett få antal meter därifrån. Väl där beställde Bumble<3 mat och jag tog plats.
Vid bordet ijämte satt en man och antagligen hans fru mittemot. Precis när Bumble<3 kom tillbaka brakade gubbens stol ihop totalt och han slog i golvet.
In med hamburgaren fort som fan i munnen för att undvika en skrattattack! Alltså förlåt... men det var lite roligt bara, det kan man väl ändå inte förneka? (:

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0