Tisdag

Status: Blöt

Hej alla kära läsare. Ni kan inte förstå vad det har regnat idag! Det har stått som spön i backen. Och efter gårdagens händelser kan jag inte känna mig annat än olycksdrabbad.

Dagen började med en långsam geografilektion där vi skulle ha redovisning om jämställdheten. Det var väl ganska okej. Efter det hade vi en långsam religionslektion. Jag skojar inte, den var verkligen långsam. Våran lärare är så mysko att det finns inte. Och det gör ju inte saken bättre att hon har en dialekt som kan göra att vem som helst mår psykist dåligt.
Ursäkta min negativa inställning, men dagar som denna har en dålig inverkan på mig. Och då blir det såhär.
Jag sprang från skolan till gallerian för jag hade lite ärenden, redan där var jag helt genomblöt! Men vad annars skulle jag förvänta mig? Jag var den enda ute som inte hade paraply. En sak skall ni veta, att jag använder ALDRIG paraply, det är för kärringar. Man är väl viking? :) Sedan sprang jag i alla fall från gallerian till parkeringen, ännu blötare...
Tro fan inte det slutar regna så fort jag sätter mig i bilen och stänger bildörren då? Helt sanslöst...
Sedan på väg hem körde det ju såklart ut en idiot rätt framför mig som kör på en huvudled. Då fick jag ju faktiskt avreagera mig lite när jag hängde mig på tutan och tvärnitade (=

!Läxor på G!
Håll tillgodo (:

//M

Kommentarer
Postat av: N A T A S C H A

bor du i gbg ?

ush det spöregnade här idag ! =(

2008-09-30 @ 17:06:50
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: N A T A S C H A

jasså :D

ska till varberg i helgen haha:)

puss / N

2008-09-30 @ 20:21:35
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: Emma

Men, haha! Klart man ska ha paraply ;) ett snyggt och "otantigt", eller en tjusig regnjacka. Det har jag! Svart och vit med blommor =D

2008-09-30 @ 23:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0