Morgon igen. Fredag.

Status: Nyvaken.

Har för stunden stora funderingar på vad man skall äta till frukost egentligen. Åt precis några M&M's, men det får nog faktiskt bli några till för jag hittar inget jag är sugen på i skafferiet ;(
Jag sov så himla konstigt inatt. Vaknade flera gånger, en av dom för att jag inte kunde andas :S
Det var lite läskigt faktiskt. Menmen, idag skall jag jobba igen. Dock inte på POS (min gamla trafikskola), utan som croupier :)

Det är roligt ifall det går bra i alla fall, man får stå ut med en hel del dyngraka personer! Det blir ju lite jobbigt ibland i och för sig. Men det får gå, har alltid velat bli croupier av någon anledning :S, så nu när jag väl är det, så är jag glad :)
Men det är fortfarande nervöst att jobba, ikväll blir ju liksom bara mitt tredje pass! Haha xD

Ikväll är det dags att jobba igen (:

//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0